fredag 8. januar 2010

Matkork på Kiwi


Tid for månedens storinnkjøp igjen. Denne gang fikk jeg hjelp av min kjære SuperSøster. Vi gjorde rett og slett voldsomme innkjøp begge to og da vi nærmet oss kassen satte de inn mayday. De åpnet en ny kasse på grunn av våre overfylte vogner.... Da SuperSøster hadde tatt sine varer, måtte hun pakke sammen masse før han fikk plass til å begynne å slå inn mine... Halvveis inn i å slå inn varene mine måtte han ta pause og be meg begynne å pakke ned, for han fikk ikke plass til alle på båndet. :-P Jeg pakket så fort jeg kunne med hjelp fra SuperSøster og vi fikk lattermilde blikk fra dama i den andre kassen stadig vekk. Andre folk i butikken stirret på oss. Jeg prøvde å ta et bilde, men det er ikke så lett å se hvordan det så ut. Prøvde å ta bilde av vognen også, men det fikk jeg ikke til. Det skjedde noe rart med mobilkameraet akkurat da! :-S

Jaja, godt å få det unna, da. :-) Da har vi mat for den nærmeste måneden. :-)

Hmm...ser ut som jeg driver snikreklame. Det er ikke meningen, egentlig.

















Ellers har vi kommet godt igang med tannpussen av LilleMann. Han liker tannbørsten, og synes det er godt å bli pusset tenner på, så det er helt tydelig at han fremdeles klør i gommene.

3 kommentarer:

  1. hehe..høres ut som meg og kusine Mona nårvi har storhandling :)
    Hverdagshumor på sitt beste, skulle gitt mye for å vært flue på veggen :)

    SvarSlett
  2. Storhandling på Obs <3
    Der går alle rundt med overfylte kurver i alle retninger, så man slipper å få blikk;D

    SvarSlett
  3. Hehe, sikkert ikke dumt å ta det på Obs, men da må vi så lang avgårde og sånt har man jo ikke tid til når man er ørtogførti i familien og alle har egne planer. :-P Skulle sett vi løp omtrent rundt i butikken og plukket varer i hypertempo. :-P Tror vi var ferdige på 10 minutter!

    SvarSlett