torsdag 27. november 2008

Å elske hvert minutt!

Jeg er så heldig. Så utrolig heldig. Jeg har en kjæreste som ønsker alt det beste for meg. Han er virkelig fantastisk og gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra.

Jeg har vært så sliten i det siste. Og i dag, etter at eldstemann var sendt på skolen...etter at HAN hadde fikset mat, matpakke, hjulpet til med leksene og fått gutten klar til å dra...så tok han med seg yngstemann (som er hjemme fordi han er ganske dårlig i magen) på shopping mens jeg ble tvunget til å være hjemme å sove så lenge. Jeg hadde ikke lyst, for det virket MYE morsommere å være med turtelgutta på tur. :-P Men jeg fikk ikke lov, og gjett hvem som var strengest: joda, min yngste sønn som gledet seg til å få My Love alene. :-S Jeg følte meg ikke søvnig i det hele tatt og var nesten litt fornærmet da de stakk uten meg. :-(

Gjett hvem som sovnet ti minutter etter at det ble stille i huset og våknet totalstressa etter to timer fordi jeg skulle jo kjede meg ihjel hjemme og gi kjæresten min masse dårlig samvittighet for å ha satt meg igjen hjemme helt mutters alene?

Vel, det var kjempedeilig å ha sovet litt, for selv om hodepinen ikke forsvant, så følte jeg meg masse bedre likevel.

De kom også igjen med masse poser som jeg IKKE fikk se i...

Vel, etter kjørte vi til halden for å spise julemiddag på skolen, bare fordi jeg ville det. My Love angret ikke på å bli overtalt. Elia synes det var et supert eventyr. :-P Hihi...dessuten fikk han sjokolademelk og rundstykke med ost og skinke som vi puttet i toasteren og da var HAN fornøyd, for å si det sånn!

Så bar det hjem til SuperSøster og CelineFrøken for å hilse på. Og det er alltid like kos...særlig når Ole også var der og hadde masse godis med. :-P Haha.

Og vi har spist masse god mat, og My Love er så sliten at han holder på å besvime, men han smiler likevel, og jeg har masse frukt i skapet og en vanlijeyoghurt i kjøleskapet og en baby i magen og nye gravidbukser på som er så gode å ha på at jeg kunne sovet i dem...

Hvis man kan tenke seg et bedre liv enn dette, bør man skaffe psykolog for man er antakelig alvorlig syk. :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar