mandag 24. november 2008

Det er så deilig å ha mulighet til å kjøpe det vi trenger! I dag var jeg hos frisøren og gjorde meg ny...så ny at hver gang jeg ser meg selv i speilet så skvetter jeg. My Love studerte meg inngående uten å si et ord. Lenge. Helt til han (motstrebende?) sa at jeg var faktisk blitt ganske snæksen! Må si jeg ikke helt hadde ventet DEN! Han er egentlig ikke så begeistret for jenter som er sånn på håret... Hehe. Den eldste sønnen min hadde en mer kontant reaksjon om at jeg så litt rar ut. -Men så er ikke han så fan av forandringer sånn uten videre, så det sa han også sist gang jeg forandret frisyren drastisk. Min yngste var litt mer positiv, selv om han sa han nesten ikke kjente meg igjen. Hahaha.

Bror min spurte tørt om jeg hadde vasket håret med klor. Haha. Jeg har nemlig bleket det ganske kraftig. Det vil si...frisøren kalte det striper! Hehe. Kjæresten min kalte det "striper meg i ræva". Hihi. Men det var også det jeg var ute etter. Jeg er nå rimelig platinablond, selv om det kan skimtes litt mørkt hår innimellom alt det lyse.

JEG er platinablond. Jeg som prinsipiellt har vært imot bleking av hår i alle år.

Har man behov for drastisk forandring, så har man behov for det, og da får heller tidligere heller uviktige prinsipper gå fløyten. :-P

Så nå gleder jeg meg til å prøve å sminke meg slik at det passer med håret. Også er jeg nødt til åfå meg klær som passer til min heller voksende mage. Jeg har absolutt mage nå. Den spratt ganske markant fram over helgen. Nesten over natten! Jeg har allerede lite klær å bytte med, nå får jeg etterhvert enda mindre, så det gjelder å skaffe seg noe en kan vokse i, vel? :-P

1 kommentar: