søndag 9. november 2008

Store forandringer!

Da har jeg endelig fått kommet igang med en slik side. Jeg er nå gravid i 2 mnd...så alt er veldig ferskt, selv om jeg allerede har visst om svangerskapet en stund.

Dette blir mitt tredje barn, men det er lenge siden jeg var gravid sist, så det er nesten like spennende for meg som for barnefaren som blir førstegangsfar. :-D

Jeg skal innrømme dette ikke var veldig godt planlagt, og jeg har grått mine fortvilede tårer etter at jeg så de to berømte strekene på testen. Jeg var jo ferdig med barn!! Hehe

Vel, sånn kan det gå. Men alt er fryd og glede når man har en samboer som er så lykkelig støttende som han jeg har! Han er virkelig fantastisk og engasjerer seg i svangerskapet og er så god mot meg at jeg føler meg som en prinsesse hver dag. Holder meg rundt magen og snakker til den og får meg til rødme.

Jeg har så vidt begynt å få bittelitt mage. Oppdaget det i går! Hehe. Jeg skulle pynte meg, og eneste jeg greide å tre over kroppen min var et korsett...det var nemlig justerbart i snøringen i ryggen. Jeg fikk det på over lærskjørtet og følte meg sååå sexy....helt til jeg la merke til at korsettet liksom gikk litt ut nederst! En liten kul på magen! Hehehehe. Jaja, de fleste la jo ikke merke til det, bare de som virkelig kjenner meg. Samboeren min f.eks... Hehehehe. Han var jo helt begeistret. Kjempekoselig!

Ellers kan jeg opplyse om at jeg er mye kvalm. Ikke sånn at jeg spyr, men sånn at det er virkelig ubehagelig. Ekkelt. Fikk sånne akkupressurbånd av søstera mi, da. De hjelper! Snille supersøster som tenker på meg. :-D

Også har jeg luktesansen til supermann

Og jeg elsker nå mat jeg vanligvis hater. Og hater mat jeg vanligvis elsker. Triste greier. Trodde jeg skulle dette av stolen da jeg oppdaget at KNEIP med HAUGPØLSE er bedre enn ISKREM! Jeg som alltid har synes iskrem er svaret på alle verdens problemer. :-O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar