tirsdag 11. november 2008


Vært litt mer kvalm i dag, egentlig. Men ikke sånn at man dør. Var værre bare for en uke siden. Sov litt ekstra i dag. Deilig. :-P Sovna bare på sofaen og våknet til 26 grader i stua. *puh*

Er skikkelig sugen på sånn surt godis akkurat nå! :-O Men My Love nekter å kjøre å kjøpe til meg. Dumming. :-P

Ellers har jeg tatt bilde av magen min og sendt til alle i dag...den har nesten spretti fram i løpet av helga! Helt sinnsykt. For meg er den kjempetydelig, mens alle andre nok bare tenker at jeg har spist litt ekstra i det siste...de skulle bare visst. :-S

Ungene mine er helt begeistert. De så magen og gleder seg sååå masse til babyen kommer. Tror jeg har to potensielle hjelpere der, altså. :-P :-D

Planla trening, men skippet det da det ble for mye stress. Like greit. For unga var så slitne at de har mest sovet siden de kom hjem fra barnehage og skole! :-O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar