tirsdag 3. mars 2009

Kløøøøne!

Våknet på morgenen i dag trøtt som en dupp. Fikk likevel dratt meg på skolen og helte nedpå to kopper kaffe. Det blir jeg rimelig hyper av! :-O Og siden vi bare hadde tre timer på skolen, var jeg fremdeles hyper på vei hjem. Og sånn som været er her i Østfold nå, så ligger is og snø og smelter i rekordfart. I den lille nedoverbakken fra skolen til bilen greide dermed jeg å lande godt på rævva og å skli i noe som liknet på sånn vannsklie på badeland.; med vann rennende over isen bare for å gjøre den EKSTRA glatt. Der skled jeg nedover til jeg stoppet av meg selv og det var heller utfordrende å komme seg opp igjen. :-P Jeg var dermed V Å T i hele rumpa helt inn til skinnet og langt inn i stoltheten. Samtidig var jeg høy på coffein og dermed var det hele hysterisk morsomt samtidig. Jeg kunne bare ikke stoppe å le!

Værst var det egentlig å komme fram til bilen....det er liksom ikke bare å sette seg inn i en tørr bil med verdens våteste bukse! Den måtte AV! FØR jeg kom inn i bilen. Det betyr altså at jeg måtte kle av meg UTENFOR bilen. Det var en herlig vanndam rundt bilen, så å ta av seg skoene mens man stod på bakken var uaktuelt. Og uten å ta av skoene ville alternativet vært å klippe løs buksa uten saks. Dermed måtte jeg stille meg på dørkanten og sparke av meg skoene før jeg trakk av meg buksa mens jeg klamret meg fast i taket på bilen.

Takk og lov så var det tynt med folk på parkeringen akkurat da, ellers hadde de som var der ufrivillig fått et syn det kunne være vanskelig å glemme. Nemlig ei rimelig omfangsrik, celulittangrepet, blek og vannsamlende dame med badeball-mage halvnaken utenfor/på/nesten inni en bil til en bakgrunn av skikkelig østold-natur av slaps og søle. Jeg ville vært vanskelig å IKKE få øye på, mtp at jeg strategisk nok hadde på meg RØD tettsittende topp mot blek vinterrumpe....dette mot en halvgrå bakgrunn... Digg.

Jaja...turen hjem har aldri vært så lang! For ikke å snakke om turen fra BILEN til DØREN da vi endelig var hjemme!

Hahahahaha

Det var godt å komme inn å få på seg tørre klær etter denne episoden! :-D

Men nå skal jeg gjøre meg klar for trening. Gleder meg!! :-D

1 kommentar:

  1. Haha! Det skulle jeg virkelig sett. Sikker på jeg ville ledd meg ihjel. Kos deg på trening :)

    SvarSlett