fredag 27. februar 2009

En ny slags sexy i supergod form!

Hmmm....MinKjære sier at buksene henger løsere rundt låra mine... Jeg merker også at de sitter løsere, men samtidig så kan det jo bare være at den er blitt litt utvidet etter mye bruk? Det er jo en olabukse... :-S Men det er ille kos at han prøver å oppmuntre meg, da. Han kan jo ikke unngå å legge merke til at vekten plager meg. Han virkelig skikkelig søt mot meg. Forsikrer meg om at jeg er fin fremdeles og at magen ser bra ut på meg, at han finner meg sexy enda... akkurat det må jeg alltid smile av, for det kan jeg ikke helt se for meg, men han insisterer på at det er en "ny slags sexy, men absolutt sexy" eller noe sånt.

Og det hjelper faktisk med alle komplementene. :-D Jeg synes liksom ikke jeg ser så blubbete ut i speilet på treningssenteret lenger... :-P Er jo veldig deilig det, da. :-) Inbiller meg liksom at lårene ER blitt litt smalere og at musklene er mer definert. Nå merker jeg at jeg virkelig gruer meg til å gå på vekta hos jordmora neste gang, og bli avslørt som ønsketenker. :-S Hehe. Får nyte det fram til da! :-D

Men at musklene er mer definert er jo faktisk mulig igrunn. Jeg trener jo en del, og jeg tar i skikkelig. Løfter LITT lettere enn vanlig (siden kroppen har fått tilført noen kilo ekstra helt naturlig), men jeg får fremdeles kommentarer på at jeg tar mye i forhold til andre... :-P Og i kondis-timene...aerobic- eller stepaktige timer tar jeg meg helt ut og følger de andre helt som normalt...jeg er kanskje egentlig i BEDRE form enn de fleste... :-P Så det særlig i dag, da jeg trente Krønsj O2 i salen og det var ei anna dame der med like stor mage som meg! Hun hang nemlig nesten ikke med i det hele tatt og løftet omtrent ikke bena...mulig hun er redd for å ta for mye i, men for meg så det litt ut som at hun rett og slett ikke orket særlig mye mer. :-P Hun var forsåvidt slank på tross av magen, men jeg hadde bedre holdning enn henne :-P Hun hadde fått den klassiske gravid-svaien i ryggen, og den har jeg jobbet for å motvirke. Godt å se at det fungerer. :-)


Nå mener jeg ikke at dama var utrent eller daff eller noe. At hun i det hele tatt møter opp på trening så sent i svangerskapet gjør henne til et unntak verdt å juble for. Som nevnt var hun slank og hun var så absolutt med på hele timen. Hun tok ingen ekstra pauser og fulgte instruktøren fint. Jeg mener ikke å henge ut henne som "dårlig". Hun fulgte med like godt som de andre i salen! :-D Det er bare at jeg er VANT til å være i så god form at jeg omtrent ikke blir svett selv om jeg tar i så mye jeg kan og er overivrig. Det er bare at jeg nå som jeg er gravid jo merker at jeg er tyngre i kroppen, dermed BLIR jeg mer sliten enn jeg pleier samtidig som jeg ikke greier å være like ivrig som jeg pleide. Det er rett og slett fysisk vanskeligere fordi magen er "i veien". Men i kontrast til henne innså jeg at jeg er jo faktisk i meget god form kondisjonsmessig, og jeg er definitivt både sterk og definert og kan løfte ganske mye når man tar med i beregningen de begrensninger og den ekstra vekten, balanseforandringen og kroppsformen et svangerskap bringer med seg. Jeg ble rett og slett overrasket over at jeg er i så god form som jeg er! :-)

Det var faktisk utrolig deilig! :-D :-D

Det har også vært skrapa med frukt og grønnsaker i huset de siste dagene. :-S Og jeg er totalt avhengig av å få i meg NOE slikt...jeg får nesten abstinenser uten. :-P Haha. Jeg blir bl.a mer sjokoladesugen uten frukt og grønt. :-) Så da jeg fikk inn barnetrygden på konto i går var det det første jeg anskaffet....før resten av pengene fløy ut av kontoen min for å betale et par regninger. Alltid trist å se at kontoen blir tom dagen etter at den fyltes, men enda mer deilig å kjenne at ting er betalt. :-)

Unnet meg litt frukt ihvertfall. Angrer ikke på det. Blir såååå mye blidere av det, og så mye mindre godis-sugen. (godis har en tendens til å ligge i skapene omtrent samme hvor lite penger vi har...merkelige greier det der!)

I dag har vi tatt det helt med ro. Jeg har trent to ganger i dag, faktisk, og merker at formen blir bedre og bedre. Kunne faktisk legge på litt vekter på treningsøkt nr 2 i dag! (Trente pump) På tross av at jeg trente styrke i går OG på morgenen i dag. (Vet det er dumt med styrke flere dager på rad, men saltimene er nå lagt opp sånn at de ofte inkluderer en halvtime styrke)

:-)

Har vært ute i sola en liten tur også. MyLove tok meg med ut på verandaen og "tvang" av meg genseren for at jeg skulle kjenne hvor godt sola varmet. For meg føles det VELDIG unaturlig å fly rundt så bar når det fremdeles er snø på bakken, men jeg må innrømme at det VAR litt godt! Frøs jo ikke i det hele tatt! :-D Så da har jeg faktisk fått sola meg litt i dag også. :-P Hahaha.

Men NÅ er jeg så trøtt at jeg nesten stuper. :-P Det skal bli godt å finne senga. MyLove maser på at jeg skal bli ferdig her...mistenker at han har samme mål som meg akkurat nå. Pute-mot-hodet-kropp-under-dyna-med-øynene-lukket-målet. :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar