mandag 23. februar 2009

Her blir det liv! :-D

Nå er det vanvittig mye liv i magen for tiden! :-O Er helt ubehagelig å sitte vanlig, for ungen dundrer løs på ribbena mine! :-S Det værste er at jeg er meget klar over at det fremdeles er tre mnd igjen! :-S

For bare noen dager siden fikk MyLove kjenne skikkelige spark selv! Han har kjent små bevegelser før, men siden han ikke egentlig har noen erfaring med denne sparkingen, og fordi det har vært så beskjedent, har han vært litt usikker på om det i det hele tatt har vært bevegelser fra babyen han har kjent. Dette var det ikke noen tvil om da han la hendene på magen min for bare noen dager siden. :-) Babyen tok sats og sparket så kraftig at det egentlig gjorde litt vondt for ho mor...igjen og igjen! :-D MyLove fikk først et overrasket uttrykk i øynene, før han myknet helt i blikket og ikke helt greide å bare være morsom om alle bevegelsene. :-P Han begynte å prate litt med babyen og det var tydelig at det var veldig hyggelig for han å endelig kunne hilse på babyen selv! ;-)

Etterpå dette har han kjent mye mer frekvent bevegelse. :-D Men så er ungen klin gæærn inni der også, da. :-S Får fader ikke sove om natta! Vurderer å legge meg med musikk på full guffe hver kveld, for det er tydelig at ungen liker musikk. HØY musikk! Spiller liten rolle hva slags sjanger det er, så ungen er lite kresen! :-P Sitter her og vrir meg nå...for det kjennes ut som om ungen har 6 ben og 10 armer. :-S Den har også en forkjærlighet for å klemme på blæra mi i tide og utide. Jeg var på do og tissa en gang i timen de første timene på skolen i dag! :-O

Vekta er fremdeles en issue av de helt store. Nå er jeg såååå flink med maten (unntatt i helga, da vi hadde fest og halvtårsdag for meg og MyLove...da frotset jeg i ordets rette forstand) og jeg trener fremdeles 3 ganger i uka. Likevel SER jeg at kroppen min bare ESER ut i alle retninger og jeg har blitt rimelig rund i trynet! :-S Det skal faktisk noe til, for jeg er ganske "kantete" i ansiktet fra før av. Jeg blir virkelig demotivert av alle anstrengelsene når jeg likevel går opp helt ukontrollert! :-(

For å prøve å holde en positiv innstilling prøver jeg å fokusere på at så lenge jeg er sunn nå, vil jeg blir meg selv igjen bare ungen kommer ut om tre mnd! :-P Mulig det ikke er SÅ enkelt, men.... Hehehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar