tirsdag 11. november 2008

Hatt en bra dag i går egentlig. Ikke noe særlig kvalm. Takk og lov. Masse energi også, noe som har vært mangelvare helt fra dag én.

Jeg GLEDET meg til trening igjen slik jeg pleide FØR jeg ble gravid. Og jeg kosa meg skikkelig under trening også! Jeg merker likevel at jeg er litt mer sliten enn jeg pleier og at jeg ikke er på trening like ofte, for jeg måtte ta av noen vekter. (Trente pump) Det liker man ikke. *grrr* Men jeg gidder ikke presse meg selv for hardt. Det skal være moro å trene og det er ikke moro om alt bare er smerte hele veien! :-D Jeg er ikke av de mest beskjedne vektløfterne uansett, jeg. :-P

Litt plaget med halsbrann i går, da. Æsj. Det er noe dritt, c. Er så vanskelig å få has på! Men det ordnet seg. My Love disket opp med karamellpudding og krem. Det hjalp faktisk! Jeg prøvde å lage karamellsaus...men det ble knekk istedet. Hahahaha. Nydelig. Jeg tok vel ikke nok vann i sukkeret, tenker jeg. Jaja.

Ellers åt vi deilig middag. Lasagne. Jeg har fått litt dilla på det. Mye pga salaten ved siden av tror jeg.

Jeg spiser så lite for tiden!! Jeg er en matglad jente. Mat er høydepunktet på dagen. Slik har det alltid vært. Og jeg spiser MASSE. Men nå som jeg er blitt gravid orker jeg bare halvparten av det jeg gjorde før! Weird. Og trist. Jeg liker å like mat, jeg. :-P Hahahaha. Jeg blir stappmett av nesten ingenting!

Også har jeg ikke lyst på godis og desserter og is noe mer! Rare greier! Eneste er at jeg kan få lyst på surt godis innimellom, men ellers er det ingen sykelig trang. Det er uvant. De andre svangerskapene åt jeg godis til det omtrent tøt ut av ørene mine. :-P

Jeg erter My Love med å overbevise han til å la meg ete is omtrent hele tiden, da....fordi jeg bad han være streng med meg da jeg oppdaget at jeg var gravid. Så jeg bruker masse fantasi og energi på å overtale han. Og han er såååå flink og streng. :-D Og jeg har det veldig veldig moro, for egentlig bryr jeg meg ikke så veldig om is for tiden allikevel. :-D :-D Hahahahaha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar