lørdag 11. april 2009


Jeg koser meg helt vanvittig alene hjemme! Gleder meg veldig til barna kommer hjem igjen, da. Det må jeg jo si. :-P Hehe. Savner dem mer og mer. :-) Men utover det har jeg vært i helt fantastisk humør de siste dagene! :-D Nesten så jeg gruer meg til hverdagen kommer igjen! :-P Hahahaha.

I går var jeg først hos ei gammel venninne som jeg har kjent siden barneskolen! Henne ser jeg jo selvsagt altfor sjelden, men i går fikk vi en skikkelig dag sammen. Begynte med en avtale om å ta en kaffe som forandret seg til at jeg skulle ta en tur til henne hvor jeg fikk superfantastiskluksusmiddag med skinkestek og greier. Og dessert! Og kaffe med sjokolade og greier. Hun vet å skjemme meg bort altså! :-O Hehehe. Var der ihvertfall mange flere timer enn jeg hadde tenkt meg da vi først gjorde avtalen! Kjempekoselig!

Etterpå tok jeg en tur til bestevenninna mi. Og der ble jeg ihvertfall lenge! :-O Hahaha. Koste oss og prata og koste med babyen hennes så masse at brått var klokka ett på natta og jeg fikk kjempedårlig samvittighet for å ha holdt henne våken så lenge! Hun har jo en baby og skal tidlig opp og alt! :-O

Kom meg i seng forholdsvis sent til å være meg, sånn i 2-tiden...og det merkeligste skjedde: jeg våknet av meg selv klokka 6 på morgenen i dag! :-O :-O Det er sånt som bare ikke skjer! Jeg har fått så masse energi av å være alene i påsken. Koser meg sånn! Jeg elsker å være selvstendig og bare trenge å ta hensyn til meg selv. Synd jeg ikke har fått dele det med barna, men det har jo vært litt deilig det også, å være helt helt alene. :-D

Våkner om morgenen og bare streeeeekker meg ut i senga som jeg har heeeelt for meg selv, smiler til dagen lenge før jeg reiser meg fra sengen og er klar til å ta dagen som den er. Har jo vært så heldig med været også! Nydelig påskevær.

I dag slo jeg opp alle dører og vinduer på vid gap, satt på musikk og rocka rundt med klut og mopp. Vasket oppå og inni og bak...der man aldri ellers vasker...og føler meg så glad av at det er så rent rundt meg igjen! :-D Våget meg tilogmed til å dra fram sofaen...! :-O Det var det like før det utviklet intelligent liv! :-S Det er utrolig kronglete og veldig tungt å dra fram den sofaen, så det har ikke blitt gjort på leeeenge... Og det var tydelig! Der lå det mye rart! :-O Var litt av en jobb å få bort alt. Først plukke det værste...så hakke løs noe stivnede greier...så støvsuge...så moppe...så ned på knærne for å skrubbe bort de staeste flekkene. :-O Hvis jeg blir gående langt over tiden med denne babyen, er det ihvertfall ikke mine skyld! Hahahaha.

Så var det bare å dusje og skufte klær før jeg satte kursen mot Mamma og kjæresten hennes for påskelunsj sammen med søstera mi. Der fikk vi deilig mat, og etterpå satt vi å koste oss i sola ute på verandaen til mammas kjæreste. Det ble så varmt at det var nesten ubehagelig. ;-) Hehe. Men mest deilig og et superkick for humøret. :-D

Nå er jeg hjemme igjen og lager meg litt mer mat før jeg styrer avgårde til bestevenninna mi igjen. Er da liten grunn til å sitte her hjemme når jeg kan skravle meg ihjel sammen med oppegående mennesker og kose med baby? :-P Hehehe.

I morgen bærer det avgårde til Hamar igjen for å hente MyLove. Tror han har kost seg noe helt inni granskauen, gitt! Hehehe.

Og i tillegg til all kosen har jeg fått annledning til å tenke mye på en sak som er utrolig viktig og utrolig vanskelig for meg... Så får jeg se hva jeg kommer fram til til slutt. ;-) Kanskje det blir mer alenetid på meg? ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar