torsdag 5. mars 2009

Når yngstemann har bursdag...

...er det han som bestemmer. Og han bestemte at han ville være hjemme fra barnehagen. Dermed var vi voksne "tvunget" til å tå fri fra skolen. Det gjorde vi stort sett med glede, bortsett fra at vi følte vi var nødt til å få med oss grammatikktimen. Dermed tok vi med lillegutt.

Det gikk kjempefint!! Han satt helt stille og tegnet mens vi lærte om forskjellige former for verb. Han hadde også staset seg opp i finstasen sin. Dress med hvit skjorte og slips og greier. Han elsker å pynte seg, så pentøy går han ofte i. Og i dag ville han jo pynte seg litt ekstra! :-D

Han greide også å sjarmere foreleseren vår i senk ved å tegne en tegning til henne og skrive navnet hennes på den! :-P Hehe.

Men før vi dro på skolen var vi ute for å handle bursdagsgave (fikk penger inn i går!) og mens Pappa MyLove var på Toys r Us var Elia og jeg på Mac Donalds! :-O Der fikk jeg proppet i meg en dobbel cheese, en liten cheese (elia sin, han ville ikke ha den), en liten pommes frites og en liten juice. -og en IS! Jeg var så stappa etterpå at jeg kunne trillet. Jeg må ha sett innmari teit ut da jeg skulle bestille i kassen også, for siden Mac Donalds ikke finnes i min hjerne i utgangspunktet, så sier det seg selv at jeg aldri besøker papp-institusjonen...vel ikke for annet enn å kjøpe soft-is om sommeren (siden den er billig). Jeg hadde ikke peiling på hvordan man setter sammen menyer, hva man skal spørre etter eller hva man skal bestille. Helt fjern. Dama bak disken tittet litt rart på meg før hun begynte å forklare. :-P Men jeg fikk da noe som jeg anså som defendable i forhold til ungen. Et lite papp-hus med "mat" og en liten leke. Han var ihvertfall fornøyd. -Selv om JEG måtte spise burgeren. :-P Hahahaha.

Etterpå var vi innom butikken en tur for å kjøpe inn ingredienser til bursdagskake + brus. Og masse frukt til ho mor. :-P Hehehehe.

Da vi kom hjem fra skolen var mor utslitt og sovnet på sofaen. Våknet tidsnok til å komme seg på trening (min første time som instruktør!) og etter trening har vi også fått i oss litt nudler (da min sønn skulle bestemme middag insisterte han på nudler. Jeg elsker gutter med økonomisk sans... ;-P ), avduket gavene og nå venter vi bare på kaka.

Noe særlig skolejobbing har det blitt lite av, men så har det også vært Elia sin dag. :-)

Ellers må jeg bare nevne at NÅ begynner folk å tørre å spørre om jeg er gravid...hehe...vel ikke bare at de tør spørre...de sier alltid noe sånt som: "Det er vel bare én...?" eller "nå må det vel være like rundt hjørnet!?"...noe som får meg til å tenke at jeg virkelig ser ut som en elefant. Magen er tydelig enorm allerede. Jaja, jeg kan trøste meg med at den vil bli større. Elefant er jo et komplement i forhold til det fjellet jeg kommer til å bli! ;-) Hehehehe.

Men jeg trives med magen likevel. Jeg trener masse, så jeg føler meg stram og grei. Selv om det også er tydelig at jeg samler en del vann og dermed blir ganske fyldig. ;-) Det har jeg likevel forhåpninger om at skal forsvinne fort etter fødsel. :-D Jeg er også heldig som har verdens beste MyLove som tydelig viser at han fremdeles synes jeg er attraktiv! Han har jo blitt rene sex-dyret! Det har heller ØKT på lysten for hans del enn tatt av, slik jeg kan forstå det... :-P Og jeg klager ikke! :-D :-D

Men nå er det klar for kake her! NAM!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar