torsdag 8. januar 2009

Ultra Lyd

Da var det tid for UL, og jeg skal innrømme at jeg har tatt hele begivenheten med knusende ro, siden jeg jo har vært med på dette to ganger før for min egen del og en gang for min søsters del. Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle la meg affektere noe særlig i det hele tatt og at begivenheten mest var for far til barnet, som jo blir førstegangsfar og for å se om det evnt var noe galt med ungen.

Men da den lille babyen dukket opp på monitoren foran meg hadde jeg mest lyst til å gråte. Det var så utrolig deilig å se at det virkelig VAR en baby i magen min! Det hjalp nok på den stemningsfulle situasjonen at MyLove satt seg nær meg og holdt meg i hånda hele seansen. Han klemte til ved flere anledninger mens han satt ytterst på stolen for å se så mye som mulig. Jeg har vært gravid to ganger før, og hatt med far til barnet begge gangene, men den faren virket ikke halvparten så engasjert og beveget som MyLove! Så det var helt sikkert hans nydelige engasjement som gjorde opplevelsen ekstra god for meg!

Babyen så helt normal ut og lå stort sett rolig, men nå og da snudde den litt på seg, og det kjente jeg ganske godt selv også...ikke bare at jeg så det på skjermen liksom. :-P Hehe. Moro å få bekreftet også at de begevelsene jeg kjenner faktisk ER babyen...ikke magen som fordøyer maten. :-P Hehe.

SusperSøster var også med, som paparazzi og støtte. Vi er rimelig close søstera mi og jeg så jeg setter like stor pris på å ha med henne som å ha med Lavrans! :-) Det er virkelig godt å føle at babyen er ønsket av flere enn MyLove og meg! :-P

Jeg skal legge ut bilder etter UL senere. Men slik situasjonen er nå har jeg ingen egen datamaskin, siden den klappet sammen like før jul. Dermed får jeg ikke scannet inn bildene. Men i dag fikk jeg lyd om at den er ferdig til reparasjon og dermed kommer hjem om bare noen dager! :-D :-D Da skal jeg nok få lagt ut bildene...

Neste nå er å bestille 3D-UL. :-P Jeg håper virkelig jeg får lov til å ha med barna på det, det tror jeg de ville sette prid på å være med på. :-) De var rimelig begeistret da jeg kom hjem med UL bildene fra i dag, og de er ikke sååå lett å få noe ut av for 5 og 7-åringer! :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar